www.tranzistor.sk www.tranzistor.cz

Hľadať

Ako nakupovať
Piatok, 13 Jún 2008 14:21

Ako nakupovať

Napísal  Administrator
Ohodnoť tento článok
(2 hodnotení)

Ako nakupovať v našom obchode

Návod na nákup tovaru cez internet

1. Vyhľadajte produkt, ktorý si chcete objednať a stlačte tlačidlo do košíka, ktoré je umiestnené pri požadovanom produkte.
2. Po stlačení tlačidla do košíka budete môcť alebo pokračovať v nákupe, alebo si prezrieť obsah vášho košíka.
3. Ak si želáte objednať ďalší produkt, stlačte tlačidlo Ďalej nakupovať. Budete presmerovaný na stránku, na ktorej ste sa nachádzali naposledy. Vyhľadajte ďalší produkt, ktorý chcete objednať a postup zopakujte.
4. Obsah nákupného košíka si môžete skontrolovať kedykoľvek aj kliknutím na odkaz "Nákupný košík" na vrchu stránky vpravo.
5. Ak chcete objednať viac ako jeden kus, zmeňte počet kusov uvedených pri produktoch na stránke Nákupný košík a kliknite na ikonku „Obnoviť“, vedľa množstva.
6. Ak chcete zmazať produkt z nákupného košíka, kliknite na ikonku „ Zmazať produkt“ pod množstvom v Nákupnom košíku.
7. Objednanie tovaru dokončíte kliknutím na odkaz „ Zaplatiť“. Tovar zostáva majetkom predajcu až do zaplatenia kupujúcim. Ak ste u nás už registrovaný Vaše údaje potrebné k vybaveniu Vašej objednávky budú automaticky použité, ak nie ďalší krok je vyplnenie údajov potrebných pre fakturáciu a zaslanie objednávky. Pre kladné vybavenie objednávky je nutné vyplniť vo formulári všetky políčka označené hviezdičkou(*). V nasledujúcich krokoch si vyberiete spôsob dopravy a platby.
8. Batérie nie sú súčasťou výrobkov.

Dodacia lehota

Objednané produkty odošleme na Vašu adresu, vo väčšine prípadov najneskôr nasledujúci pracovný deň od prijatia objednávky. Tovar posielame formou dobierky, 1. triedou prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo kuriérom UPS (hlavne teleskopy a veľké balíky). Tovar dostanete kvalitne zabalený v priebehu 1 až 2 dní. V prípade, že je tovar momentálne vypredaný, budeme Vás urýchlene informovať kedy ho môžeme dodať.

Poštovné a balné

Budeme vám účtovať poštovné a balné v hodnote 4 €.

Zrušenie nákupu

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ pre konkrétny tovar nebude táto lehota z našej strany jednostranne predĺžená.Tovar nám zašlite poštou ako doporučenú zásielku na adresu:

Bc. Peter Kočalka - Ticony

Nová cesta 740/44

925 23 Jelka

(Ďalej v texte len ako predávajúci). Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme. Dbajte, prosím, na to, aby ste tovar vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili faktúru alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám tovar nevyhovuje (nie je to ale podmienka pre vrátenie peňazí).V prípade, že dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám obratom vrátime poštovou poukážkou alebo prevodom na účet. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Reklamácie

Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, že reklamujete chybný alebo poškodený tovar. V tomto prípade je však nevyhnutné uviesť druh poškodenia. Ak reklamáciu uplatňujete po uplynutí 14-dňovej lehoty, prosíme Vás, aby ste sa s nami najskôr telefonicky spojili.Predávajúci zodpovedá v rámci zodpovednosti za chyby predanej veci. Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby nemôže uplatňovať ten, na koho bol tovar zmluvne prevedený kupujúcim. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za chyby je nutné, aby kupujúci v záručnej dobe písomne oznámil chyby, ktoré tovar má resp. uviedol, ako sa chyby prejavujú a uplatnil právo, ktoré požaduje, v súlade s Občianskym zákonníkom (napr. na opravu veci, výmenu veci). Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať Predávajúcemu kompletný, nepoškodený a v originálnom balení.Ak ide o chybu, ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol užívať ako bezchybný, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru. Predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru, na ktorý bola poskytnutá zľava a kupujúci bol pri predaji na chybu upozornený.

Škody vzniknuté počas dopravy

Predávajúci zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy ku kupujúcemu. Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od kupujúceho k predávajúcemu v prípade vrátenia tovaru, je zodpovednosť na strane kupujúceho.

Záruka

Na nami zasielaný tovar poskytujeme 2-ročnú záruku na výrobné chyby. V tomto prípade slúži faktúra zároveň ako doklad o záručnej lehote. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri predaji na telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru rozumie deň, kedy kupujúci prevzal tovar na pošte.

Upozornenie

Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru.

Posledná zmena Pondelok, 16 Jún 2014 16:19
Viac z tejto kategórie: « Kontakt

Akcia

sale closed

Telefonické objednávky

PO - NE 8:00 - 18:00

0903 404425

skype: kocalka